سامانه وب سایت های نرم افزاری طوس (ویژه مشاورین املاک)

این وب سایت با هدف جایگزین کردن کامل سیستم دستی املاك با یک سیستم نرم افزاری مدرن با استفاده از آخرین امکانات نرم افزاری و اینترنتی در ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان توسط شرکت انتقال داده هاي طوس طراحی شده است.

با استفاده از این وب سایت دیگر نیازی نیست خود را درگیر هزینه های گزاف تهیه وب سایت اختصاصی برای بنگاه املاک خود کنید. شما می توانید با تکمیل مراحل ثبت نام یک وب سایت اختصاصی که مراحل پیاده سازی و طراحی و تست آن به پایان رسیده است را در کمتر از دو روز تحویل بگیرید.

بطور كلي مي توان اين وب سایت نرم افزاری را بزرگترين نرم افزار مشاورين املاك به شمار آورد، اين نرم افزار قابلیت یکپارچه سازی مشاورین املاک به تفکیک مناطق شهری هر شهر را داراست و این بدین معنی است که تمامی مشاورین املاک درصورت تمایل می توانند فایلهای املاک خود را در بانک مناطق ثبت کنند و نیز از فایلهای املاک بانک مناطق که توسط سایر مشاورین املاک و یا سامانه املاک طوس ثبت شده اند استفاده نمایند و در این صورت دیگر نیازی نیست که از منابع دیگر فایل املاک خریداری نمایند. همچنين نرم افزار حسابداري جامع جهت حسابداري منحصر به فرد املاك نیز در این نرم افزار گنجانده شده است که مشاورین املاک می توانند با توجه به آنلاین بودن نرم افزار و اینکه دارای سایت اختصاصی هستند از هر مکانی (نه لزوما فقط از سیستم داخل بنگاه) به موارد حسابداری و ثبت قولنامه ها و ...بپردازند.

با استفاده از این سایت اختصاصی, مشتریان مشاورين املاک در هر مکان و زمانی که دسترسی به اینترنت داشته باشند می توانند ملک خود را به مشاورين املاک بسپارند و یا ملکهای موجود در املاک را جستجو کنند. همچنین مدیر می تواند با تعیین نمودن نام کاربری و رمز ورود به مشتریان به آنها اجازه ورود به پنل ویژه مشتریان را بدهد و مشتریان از طریق پنل خود می توانند اقدام به پرداخت اجاره و اقساط (در صورت قسط بندی بدهی از جانب مدیریت) نمایند.

در زير به سر فصلهاي اين نرم افزار اشاره خواهد شد تا خودتان قضاوت كنيد.

امكانات مشتريان

  • 1- امكان جستجو ملك ثبت شده در املاك شما و بانک مناطق
  • 2- امكان ثبت ملك در خواستي در سايت شما
  • 3- در صورت ثبت ملكي مشابه با امكانات درخواستي مشتري از طريق پيام كوتاه به مشتري اطلاع رساني خواهد شد .
  • 3- امكان مشاهده ريز گردش حساب اعم از اجاره ، رهن ، چكهاي اماني مشتري در پنل كاربري كه شما ايجاد كرده ايد .
  • 4-امكان پرداخت آنلاين اجاره بها در سر رسيد مقرر توسط بانكهاي عضو شتاب متصل به حساب شما بدون نياز با قراداد شما با بانكهاي عضو شتاب
  • 5- امكان پرداخت اقساط و يا واريز وجه به حساب شما توسط بانكهاي عضو شتاب متصل به حساب شما بدون نياز با قراداد شما با بانكهاي عضو شتاب
  • 6- امكان مشاهده ملك و موارد درخواستي ثبت شده توسط كاربر و امكان ويرايش و حذف آنها

امكانات مديريت

  • 1 – ثبت، حذف ،فعال و غير فعال كردن مشتريان و جستجوي مشتريان
  • 2- مشخص نمودن سطح دسترسي براي پرسنل و همكاران
  • 3- ثبت، حذف ،فعال و غير فعال كردن ملك ثبت شده و جستجوي آنها
  • 4- مشاهده موارد درخواستي ثبت شده و جستجوي آنها
  • 5- مشاهده قولنامه هاي جاري و جستجوي آنها و آرشيو نمودن آنها
  • 6- مشاهده قولنامه هاي آرشيو شده و جستجوي آنها
  • 7- ثبت قولنامه براي موارد فروش و پيش فروش و رهن و اجاره و همچنين ثبت كميسيون و محاسبه ماليات ارزش افزوده براي طرفين معامله
  • 8- تعريف هزينه هاي جاري مشاورين املاك و مديريت آنها
  • 9- ايجاد صندوق براي حسابداري و تعيين نمودن موجودي اوليه صندوق
  • 10- تعريف حساب هاي بانكي و تعيين نمودن موجودي اوليه براي هر كدام از حسابها
  • 11- ثبت انبار و امكان انبارداري
  • 12- ثبت كالا و ثبت خدمات
  • 13- ثبت دسته بندي هاي خاص براي كالاها و دسته بندي كالا ها و ايجاد ارتباط بين دسته ها و انبار ها
  • 14- هشدار و يادآوري جهت :
    • • قراردادها و قولنامه هاي مربوط به رهن و اجاره كه در حال اتمام است ( يكماه به پايان آنها مانده است )
    • • ملك ثبت شده اي كه نياز به تأييد دارد تا در جستجوي خودكار قرار گيرد .
    • • درخواست ملكي كه نياز به تأييد است تا در جستجوي خودكار قرار گيرد.
    • • ملك موجود و مورد درخواست شده اي كه با هم تطابق دارند ( نتيجه جستجوي خودكار )
    • • قراردادها و قولنامه هاي مربوط به رهن و اجاره كه به پايان رسيده اند و آرشيو نشده اند .
    • • مشترياني كه بخشي از اطلاعات آنها به صورت ناقص ثبت شد است مثلاً كد ملي ثبت نشده است .
  • 15- ثبت برخي تنظيمات براي مدير كه با امنيت بالايي طراحي شده است اين تنظيمات مربوط : درگاه هاي پرداخت آن لاين بانكي ، نشاني املاك و ... است .
  • 16- تنظيمات مربوط به هشدارها و يادآوري ها كه بنا به درخواست مديريت هر موردي را كه بخواهد يادآوري خواهد شد.
  • 17- تنظيم متن sms و ايميل براي موارد زير:
    • • پس از ثبت نام كاربران
    • • پس از پيدا شدن مورد درخواستي
    • • پيام براي تبريك تولد
    • • براي رسيدن موعود پرداخت اجاره بها
    • • براي سررسيد پرداخت اقساط
    • • كه هر كدام از اين موارد بنا به درخواست مدير ممكن است ارسال شود يا نشود و همچنين امكان تست اين پيام ها در اين قسمت وجود دارد.
  • 18- تنظيمات مربوط به بنر در صفحه اصلي و همچنين تنظيمات تبليغات در صفحه اصلي كه به صورت اسلايد نمايش داده مي شود.
  • 19- امكان تنظيمات مربوط به صفحات درباره ما و تماس با ما با تنظيم رنگ بندي متون نمايش داده شده دارا مي باشد.
  • 20- تعيين كارمزد بانكي براي هر تراكنش و تنظيم اينكه كارمزد توسط مشاورين املاك يا توسط مشتري پرداخت شود
  • 21- تعيين تعداد روز براي موارد درخواستي ثبت شده كه مورد جستجوي خودكار قرار گيرد و همچنين تعيين درصد ارزش افزوده كه براي كميسيون ها و فاكتور هاي خريد و فروش قابل محاسبه مي باشد.
  • 22- امكان ثبت، ويرايش و حذف دسته بندي املاك ( آپارتمان ، ويلايي و ... ) كفپوش و نما و امتيازات دارا مي باشد.
  • 23- امكان ثبت،ويرايش و حذف فاكتورخريد و فروش و همچنين ثبت چكها و حواله هاي پرداختي و دريافتي براي اين فاكتورها و ويرايش آنها وجود دارد.
  • 24- ثبت و مشاهده فاكتورهاي خريد و فروش حذف شده
  • 25- ثبت،ويرايش و حذف چكهاي مشتريان و همچنين چكهاي صادره از بنگاه و جستجو روي آنها و همچنين خرج چك
  • 26- ثبت چكهاي پرداختي و دريافتي اول دوره كه مي تواند بنا به درخواست مدير در ماهيت حسابداري افراد لحاظ نشود.
  • 27- ثبت حواله هاي پرداختي و دريافتي و جستجوي آنها
  • 28- مشاهده ريز گردش حساب مشتريان ، حسابهاي بانكي و صندوق
  • 29- ثبت و ويرايش اقساط براي بدهي مشتريان براساس فواصل زماني دلخواه
  • 30- تهيه گردش كامل از عملكرد كاربران در قسمت مديريت كه شامل تمام ثبت ها ويرايش ها و حذف هايي كه در قسمتي از وب سايت انجام داده اند.
  • 31- ثبت هزينه ها ، حساب مشتريان ، حسابهاي بانكي و صندوق براساس هزينه هايي كه از قبل تعريف شده اند و مشاهده و جستجوي هزينه هاي ثبت شده
  • 32- مشاهده مبالغ ماليات بر ارزش افزوده كه براي كمسيون ها يا فاكتورهاي خريد و فروش محاسبه و ثبت نشده اند و جستجو روي آنها
  • 33- پشتيباني به صورت تلفني ، اينترنتي و از راه دور توسط شركت انتقال داده هاي طوس

امكانات ديگر كه بزودي راه اندازي خواهد شد .

  • 1 – امكان مكالمه صوتي، تصويري، اشتراك فايل و چت آنلاين بين تمامي مشاورين املاك عضو شده
  • 2- نرم افزار مديريت پرسنل با قابليتهاي زير :
    • • ثبت گزارش كار
    • • دفتر يادآوري با قابليت ثبت كار براي تاريخ و ساعت خاص و ايجاد هشدار روي آن
    • • دفترچه تلفن
    • • مديريت روي كارها و گزارشات ثبت شده پرسنل
    • • امكان تعريف كار براي پرسنل و پيگيري انجام آن و ...

پیگیری درخواست ها